Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
televizni sledovanostKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Vliv domácích a zahraničních ekonomických událostí na sledovanost českého televizního zpravodajství
(Jan Procházka)2015, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/46505 | Ekonomie a hospodářská správa / Ekonomická analýza | Práce na příbuzné téma
Analýza vlivu počasí na TV sledovanost
(Monika Leová)2016, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/71095 | Kvantitativní metody v ekonomice / Statistika | Práce na příbuzné téma
Zaměření a sledovanost stanic na televizním trhu ČR
(Johana Burešová)2017, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/78220 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Specifika měření televizní sledovanosti metodou peoplemetrů v ČR a povědomí o něm
(Pavla Chlebounová)2011, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/31159 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Měření sledovanosti médií v ČR
(Artur Nechyporenko)2017, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/kbi9i/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Prediktivní model sledovanosti v adresovatelné televize
(Lukáš Hnilička)2022, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/85488 | Data & Analytics for Business Management / | Práce na příbuzné téma
Proměny sledovanosti České televize v období 1998-2013
(Petra Králová)2016, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//w7upz0// | Hospodářská politika a správa / Hospodářská a kulturní studia | Práce na příbuzné téma
Klíčové atributy českého televizního zpravodajství a jejich vliv na sledovanost
(Petr ŠULEŘ)2008, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//mtao0e// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Vliv pandemie Covid-19 na sledovanost České televize v roce 2020
(Lucie Filipová)2021, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/sh63t/ | Management v kultuře / | Práce na příbuzné téma
Měření sledovanosti médií
(Martin Vlach)2013, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/gqa0r/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma