Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
televizni spotKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Děti v TV spotech jako prostředek manipulace
(Alesia Rubachova)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/yi5bm/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Analýza obsahu reklamního spotu
(Anastasia Lopatina)2014, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/exnk7/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Spoty SPOZ a ČSSD ve volbách do PSP 2013: sémiotická analýza
(Lucie Barnetová)2016, Diplomová práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/qjuu7/ | Politologie / | Práce na příbuzné téma
Obsah reklamního spotu
(Tomáš Hromek)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/dh6ba/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Analýza obsahu reklamního spotu
(Martina Ganobčíková)2014, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/csop8/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Režie televizního reklamního spotu
(Anzhelika Kuxenko)2012, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/yy87p/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Historie a vývoj zvukové a hudební identity u značek automobilů v TV reklamních spotech
(Lukáš Bouška)2023, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//2sm9rh// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
HbbTV jako alternativa televizní reklamy pro středně velké klienty
(Kateřina Deml)2023, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//xnok3p// | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Charakteristika a porovnání českých a ruských reklamních spotů se zaměřením na automobily značek Škoda a Lada
(Ivanna ZAJACOVÁ)2021, Bakalářská práce, Fakulta filozofická / ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
• http://theses.cz/id//kvrm0d// | Filologie / Cizí jazyky pro komerční praxi v kombinaci angličtina - ruština | Práce na příbuzné téma
Neuroekonomie: Analýza spotřebitelského chování a vnímání televizních spotů
(Petr Červenka)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/52331 | Ekonomie a hospodářská správa / Ekonomie | Práce na příbuzné téma