Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
televizni trhKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Specifika ocenění televizní společnosti – ukázka na FTV Prima, spol. s.r.o.
(Alexander Korolev)2016, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/53455 | Finance a účetnictví / Finance a oceňování podniku | Práce na příbuzné téma
Postavení a obraz současné rodiny v televizní reklamě
(Iva Kochová)2013, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/q0cbt/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Vývoj mediálního trhu v ČR
(Ondřej Vlach)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/nm838/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Marketingová strategie Společnosti FTV Prima v prostředí českého televizního trhu
(Kateřina Malá)2013, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/39754 | Ekonomika a management / Arts Management | Práce na příbuzné téma
Fotografický trh v Polsku v letech 2003-2020
(Katarzyna Sagatowska)2022, Disertační práce, Filozoficko-přírodovědecká fakulta v Opavě / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/aft5u/ | Filmové, televizní a fotografické umění a nová média / Tvůrčí fotografie | Práce na příbuzné téma