Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
televizni trhKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Zaměření a sledovanost stanic na televizním trhu ČR
(Johana Burešová)2017, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/78220 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Kvantitativní analýza televizní reklamy řetězců drogistického zboží
(Aidana Kostenko)2019, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/78997 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Dynamické modely masmediálního plánování: strukturální analýza českého televizního trhu
(Michal Novák)2014, Disertační práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/71297 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Proces zavedení nového produktu na trh
(Veronika Zvárová)2011, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/uyko8/ | Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance | Práce na příbuzné téma
Televizní divák v 21. století
(Petr Kameník)2012, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/hcb6h/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Práce na příbuzné téma
Současný stav a vývojové trendy mediálního trhu v ČR
(Veronika Ondrová)2014, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/b8evi/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Analýza televizního reklamního trhu v ČR
(David Kubů)2013, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/48832 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Analýza marketingovej komunikácie obchodných reťazcov na českom televíznom trhu.
(Klaudia Žarnayová)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/68793 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Analýza masmediální komunikace vybraných výrobců kolových nápojů na českém TV trhu
(Šárka Menšíková)2016, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/71238 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Reakce České televize na změny na mediálním trhu v České republice v roce 1994 způsobené nástupem komerčních televizních vysílatelů
(Pavel Krumpár)2007, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/mp0dd/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie a dějiny filmu a audiovizuální kultury | Práce na příbuzné téma