Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
teorie hypertextuKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Nástroje digitálního marketingu v diskurzu teorie nových médií
(Barbora Kašparová)2013, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/e6hji/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Práce na příbuzné téma
Elektronická kniha z pohledu teorie nových médií
(Vojtěch Jiřiště)2011, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/x1271/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Práce na příbuzné téma
The Ballad of Sand and Harry Soot jako příklad hypertextové fikce
(Alžběta Slámová)2015, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/pvmj4/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Práce na příbuzné téma
Český kalendář jako příklad kolaborativního uměleckého díla
(Sabina Hauserová)2015, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/jrvgz/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Práce na příbuzné téma
James Joyce a hypertext
(Monika Karlíková)2008, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/z886p/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Práce na příbuzné téma
Koncepcia "autorstva" u Rolanda Barthesa, od textu génia po hypertext anonymných más
(Silvia Melichová)2008, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/td32y/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Sdružená uměnovědná studia | Práce na příbuzné téma