Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
teorie znackyKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Budování obchodní značky. Porovnání teorie a praxe na příkladu budování značky Oskar.
(Daniel Krejsa)2009, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ophoh/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Udržitelnost českých oděvních značek pohledem teorie paradoxu
(Eliška Straková)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/83628 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Teorie řízení značky a jeho vliv na nákupní rozhodování spotřebitelů
(Michal Čeřovský)2006, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/186 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Prohloubení teorie 'Brand Engagement in Self-Concept' prostřednictvím kvalitativního výzkumu
(Simona Šenková)2012, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/35662 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Regionální značky a jejich vnímání spotřebiteli
(Kateřina Švábíková)2021, Bakalářská práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/ysqol/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Teorie archetypů a využití symbolů při brandingu pojišťoven v ČR
(Ondřej Krejčí)2015, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/70570 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Teorie a praxe brandingu
(Adéla Drgová)2015, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/50945 | Ekonomika a management / Arts Management | Práce na příbuzné téma
Vnímání automobilové značky BMW českými spotřebiteli
(Martin Henčl)2023, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/89262 | Mezinárodní obchod / | Práce na příbuzné téma
Rozšíření značky "Mentos" do kategorie žvýkaček na českém trhu
(David Krenkel)2020, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/82715 | Mezinárodní obchod / | Práce na příbuzné téma
Vliv značky na kupní chování spotřebitele
(Milana Volosnikova)2024, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//gqxd29// | Podnikání a administrativa / | Práce na příbuzné téma