Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
text reklamyKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Vliv jazykových charakteristik reklamních textů na působivost reklamy
(Olha SHUTKA)2023, Bakalářská práce, Fakulta filozofická / ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
• http://theses.cz/id//3u9gvf// | Cizí jazyky pro komerční praxi / Cizí jazyky pro komerční praxi - ruština | Práce na příbuzné téma
Vliv jazykových charakteristik reklamních textů na působivost reklamy
(Olha SHUTKA)2024, Bakalářská práce, Fakulta filozofická / ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
• http://theses.cz/id//nt9az3// | Cizí jazyky pro komerční praxi / Cizí jazyky pro komerční praxi - Angličtina - Ruština | Práce na příbuzné téma
Percepce reklamy ve vztahu k uživatelským preferencím
(Marek Havlíček)2019, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/81406 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Jazyková hra jako lexikálně-sémantický postup v textech ruské komerční reklamy
(Lucie Adamiecová)2012, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/nmwc4/ | Filologie / Ruský jazyk a literatura | Práce na příbuzné téma
Vývoj reklamy a propagace v ruských mediích od dob socialismu po dnešní dobu - historie, funkce, typy reklam a jejich psychologické působení.
(Anastasiya KRUPPA)2021, Bakalářská práce, Pedagogická fakulta / UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
• http://theses.cz/id//n7ww8b// | Filologie / Obchodní ruština | Práce na příbuzné téma
Kreativita v reklamě - Analýza reklamní kampaně se zaměřením na text
(Kateřina Cagalová)2022, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//mh5kgz// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Odpovídá česká úprava srovnávací reklamy textu a duchu evropských směrnic?
(Martin Kalabis)2008, Diplomová práce, Právnická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/y77x3/ | Právo a právní věda / Právo | Práce na příbuzné téma
Odpovídá česká úprava klamavé reklamy textu a duchu evropských směrnic?
(Ondřej Filipovič)2008, Diplomová práce, Právnická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/fx02r/ | Právo a právní věda / Právo | Práce na příbuzné téma
Specifika sociální reklamy v českých podmínkách
(Lenka Priesolová)2011, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/b7cn8/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Jazyk reklamy a chyby v reklamním textu
(Věra Olšanská)2012, Bakalářská práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/ke8fa/ | Specializace v pedagogice / Český jazyk a literatura se zaměřením na vzdělávání | Práce na příbuzné téma