Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):

tezke postizeni/ profound impairment

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

Vliv muzikoterapie a canisterapie na rozvoj žáků s těžkým postižením
 (Jana Hanáčková)

2018, Bakalářská práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/xvdm9/ | Speciální pedagogika / | Práce na příbuzné téma

Rozvoj komunikačních kompetencí u dítěte s těžkou sluchovou vadou
 (Karolína Daňková)

2016, Bakalářská práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/itw81/ | Speciální pedagogika / | Práce na příbuzné téma

Využití prvků bazální stimulace ve speciálně pedagogické diagnostice u žáků s mentálním postižením
 (Jana Hladíková)

2013, Diplomová práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/gejzl/ | Speciální pedagogika / | Práce na příbuzné téma

Analýza rozvoje komunikační schopnosti žáků ze základní školy speciální
 (Lucie Škárková)

2013, Bakalářská práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/dmf1x/ | Speciální pedagogika / | Práce na příbuzné téma

Využití projektové výuky na základní škole speciální
 (Klára Jabůrková)

2015, Diplomová práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/atti8/ | Speciální pedagogika / Speciální pedagogika pro učitele | Práce na příbuzné téma