Theses on the same topic (having an identical keyword):
the broadcasterKeywords ordered alphabetically | Keywords ordered by occurrence rate
Einfluß des Eventmarketings auf die Höherzahl, aufgezeigt am Beispiel des Radios Kiss Publikum
(Martina Hanáčková)2015, Bakalářská práce, Fakulta humanitních studií / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//mmg6xr// | Filologie / Německý jazyk pro manažerskou praxi | Theses on a related topic
Das Deutschlandbild in den tschechischen Medien am Beispiel des öffentlich-rechtlichen Fernsehsenders ČT1 im Zeitraum Januar bis Juni 2016
(Alžběta Němcová)2017, Bakalářská práce, Fakulta filozofická / Univerzita Pardubice
• http://theses.cz/id//szcoyb// | Filologie / Německý jazyk pro odbornou praxi | Theses on a related topic
Das Deutschlandbild in den tschechischen Medien, am Beispiel des öffentlich-rechtlichen Fernsehsenders ČT1 im Zeitraum Juli-Dezember 2013
(Libor Zeman)2015, Bakalářská práce, Fakulta filozofická / Univerzita Pardubice
• http://theses.cz/id//fxz9sh// | Filologie / Německý jazyk pro hospodářskou praxi | Theses on a related topic
Development of Economic Policy in the Slovak Republic and its Impact on Media Corporations
(Monika Škorcová)2017, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/f8ql6/ | Ekonomika a management / Business Management and Corporate Finance & Bachelor of Science in Business Administration | Theses on a related topic