Zpět na vyhledávání

Theses on the same topic (having an identical keyword):

the consumer

Keywords ordered alphabetically | Keywords ordered by occurrence rate

« 1 2 » (total: 20 theses)
Broiler Welfare and the Consumer: Explaining the Citizen-consumer Gap in the Netherlands.
 (Emmi Suvaal)

2020, Diplomová práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/siygt/ | Mezinárodní teritoriální studia / Evropské vládnutí | Theses on a related topic

The role of the capital market in the economic growth of Rwanda
 (Ishimwe Sambwe Nicole)

2021, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/a4930/ | Finance / | Theses on a related topic

Same Old, Same Old in the App Economy: Predicting the Effects of Article 6c of the European Commission Proposal for a Digital Markets Act on the iOS App Ecosystem
 (Adrian Wolkersdorf)

2021, Diplomová práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/xziym/ | Mezinárodní teritoriální studia / Evropské vládnutí | Theses on a related topic

The Role of Instagram Influencer in the Consumer Decision Making Process in the France Fashion Industry
 (Leila Baizakova)

2022, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze

http://theses.cz/id//adedsj// | Economics Policy and Administration / Business Administration | Theses on a related topic

Exploring the consumer intentions on buying organic food
 (Rashedul Hoque)

2024, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/imaq0/ | Business Management / | Theses on a related topic

Consumer perception of the dermo cosmetics brand in the Czech Republic, Slovakia, and Hungary: case study L´Oréal Vichy
 (Nikola Lomenčíková)

2022, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze

https://vskp.vse.cz/eid/88002 | International Management / | Theses on a related topic

An Analysis of the Consumer Behaviour Differences and the Key Macroeconomic Indicators of Select European Countries as the Basis of an Export Marketing Strategy for ETA a.s.
 (Nikola Slováková)

2016, Bakalářská práce, Fakulta humanitních studií / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//i7tor1// | Filologie / Anglický jazyk pro manažerskou praxi | Theses on a related topic

« 1 2 » (total: 20 theses)