Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
the consumerKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Broiler Welfare and the Consumer: Explaining the Citizen-consumer Gap in the Netherlands.
(Emmi Suvaal)2020, Diplomová práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/siygt/ | Mezinárodní teritoriální studia / Evropské vládnutí | Práce na příbuzné téma
The role of the capital market in the economic growth of Rwanda
(Ishimwe Sambwe Nicole)2021, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/a4930/ | Finance / | Práce na příbuzné téma
Same Old, Same Old in the App Economy: Predicting the Effects of Article 6c of the European Commission Proposal for a Digital Markets Act on the iOS App Ecosystem
(Adrian Wolkersdorf)2021, Diplomová práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/xziym/ | Mezinárodní teritoriální studia / Evropské vládnutí | Práce na příbuzné téma
Analysis of the difference of the harmonised index of consumer prices and the national consumer price index in the Czech Republic
(Václav Vrabec)2013, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/42004 | Kvantitativní metody v ekonomice / Statistické metody v ekonomii | Práce na příbuzné téma
The Role of Instagram Influencer in the Consumer Decision Making Process in the France Fashion Industry
(Leila Baizakova)2022, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//adedsj// | Economics Policy and Administration / Business Administration | Práce na příbuzné téma
The process of commodification in contemporary consumer culture. Commodifying space using the example of the Svabin site: developing a strategy for the chosen territory and business unit
(Mariia Titova)2023, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/gddbj/ | Marketing Communication / | Práce na příbuzné téma
Religious practices in the consumer society: Towards healthy, sustainable and spiritual practices. An analysis of the maintenance of religious practices in Japanese mountains
(Zuzana Malá)2017, Disertační práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/t49nn/ | Filozofie (čtyřleté) / Religionistika | Práce na příbuzné téma
Exploring the consumer intentions on buying organic food
(Rashedul Hoque)2024, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/imaq0/ | Business Management / | Práce na příbuzné téma
The effect of aesthetic product presentation on consumer perception and purchase making: The case of Candelae Stories
(Anastasiia Donchenko)2020, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/83275 | Management / | Práce na příbuzné téma
Consumer perception of the dermo cosmetics brand in the Czech Republic, Slovakia, and Hungary: case study L´Oréal Vichy
(Nikola Lomenčíková)2022, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/88002 | International Management / | Práce na příbuzné téma