Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
the customerKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
CRM and other ways how to develop the relationship with the costumer
(Gizem Beytut)2019, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/fesie/ | Ekonomika a management / Business Management and Corporate Finance & Master of Business Administration | Práce na příbuzné téma
The Loyalty Programme of the National Museum
(Alena Dziamidava)2017, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/uwiai/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Customer Prefferences Towards Online Food Delivery Services
(Olesia Hlushchenko)2023, Bakalářská práce, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
• https://is.ucp.cz/th/xm5x1/ | Hospitality Management / | Práce na příbuzné téma
Customer behavior and perception of the luxury market in the context of the CEE region
(Johana Chlistovská)2022, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/86949 | International Management / | Práce na příbuzné téma
The positive effects of Covid 19 on digital transformation: Evidence from the banking sector of Ghana
(Gyasi Yeboah)2024, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/pipnz/ | Business Management / | Práce na příbuzné téma
The Role of Social Media Marketing in E-Commerce: An Investigation of the Relationship between Social Media Presence and Customer Engagement
(Trupeshkumar kanubhai Patel)2024, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//q57s6v// | Informatics / | Práce na příbuzné téma
A comparison of Kotler's and Sharp's theories: Are the customer bases of brands different?
(Karina Trang Luongová)2024, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/93797 | International Management / | Práce na příbuzné téma
A comparison of Kotler's and Sharp's theories: Are the customer bases of brands different?
(Karina Trang Luongová)2024, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/93797 | International Management / | Práce na příbuzné téma
Customer Experience as a Sustainable Source of Competitive Differentiation in the Age of Internet-Perspective of the Hotel Industry
(Kryštof Luňák)2018, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/equ35/ | Ekonomika a management / Business Management and Corporate Finance | Práce na příbuzné téma
Customer preferences on the car market in the Central Europe
(Artemii Busheev)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/88344 | International Business / | Práce na příbuzné téma