Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):

the effect of a brand

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

Sharing economy: the effect of brand equity on purchasing intentions of young consumers
 (Yelyzaveta Strelbytska)

2021, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/ut7hr/ | Business Management / | Práce na příbuzné téma

How the Influencer/Celebrity Brand Endorsement and the Identity of the Endorser Influence the Customer Engagement.
 (Mohamed Amine Najid)

2018, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze

http://www.vse.cz/vskp/eid/77517 | Ekonomika a management / International Management | Práce na příbuzné téma

The Effect of Rebranding and Modification of Luxury Brand’s Storytelling on Brand Image
 (Eva Materlínová)

2024, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze

https://vskp.vse.cz/eid/94431 | Mezinárodní obchod / | Práce na příbuzné téma

Digital marketing and ways of increasing the brand awareness of a Russian textile company
 (Alina Ivanova)

2023, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze

http://theses.cz/id//8rulfb// | Business Administration / | Práce na příbuzné téma

Effect of Brand Experiences on Brand Loyalty & Customer Satisfaction
 (Paras Tanwar)

2024, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze

http://theses.cz/id//gwtt2e// | Business Administration / | Práce na příbuzné téma

Country of origin effect and the impact of brand nationality on the perception of quality in the luxury goods market
 (Silvie Dittertová)

2014, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze

http://www.vse.cz/vskp/eid/48052 | Ekonomika a management / International Management | Práce na příbuzné téma