Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
the marketingKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
The Role of the Direct Marketing in IMC with the Creation of Proposal of the Particular Campaign
(Valeriia Kabanova)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/wxwui/ | Marketing Communication / | Práce na příbuzné téma
The process of a medicinal product entering the Czech market - Factors affecting the marketing authorisation holders' willingness to enter the Czech market
(Magdalena Marie Podrazilová)2019, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/83014 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Effect of the PESTELE Factors on the Marketing Strategy of the FMCG Sector in India
(Neelkumar Kapashi)2020, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//ir7lb8// | Economics Policy and Administration / Business Administration | Práce na příbuzné téma
Responsibilities of Marketing Managers in the FMCG Sector and the Usage of Marketing Data
(Max Ralph Carle)2024, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/91282 | International Management / | Práce na příbuzné téma
Intellectual Property Rights Protection Effect on the Marketing Activities of the International Companies in the United Kingdom.
(Anelya Barzhukova)2022, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/85883 | International Business - Central European Business Realities / | Práce na příbuzné téma
Sales Promotion as a tool of the Integrated Marketing Communication in the selected company (FMCG)
(Shawky Gamal Shawky Hassan Rezk)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/aodou/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Sales Promotion as a Tool of the Integrated Marketing Communication in the Selected Trade Company (FMCG)
(Timur Panov)2018, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/rpu7g/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
The influence of the Octavia follow-up marketing campaign on the EU5 markets sales
(Roman Parkhomenko)2017, Bakalářská práce, ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s. / ŠKODA AUTO a.s.
• http://theses.cz/id//7knnmn// | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management obchodu | Práce na příbuzné téma
Analysis of the efficiency of social media for the marketing campaign in a company
(Valeriia Malakhovskaia)2023, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/90898 | Information Systems Management / | Práce na příbuzné téma
Sales Promotion as a Tool of the Integrated Marketing Communication in the Selected Company
(Eli Goldmann)2019, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/k1hd5/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma