Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
the medium of communicationKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Does Truth Even Matter? The Analysis of Impact of American Partisanship and Misinformation in Donald Trump’s Social Media during the Presidential Campaign of 2020 on the Elections` Outcomes.
(Nelli Zhakhian)2021, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/h0es3/ | Marketing Communication / | Práce na příbuzné téma
Study on the Role of Social Media Media in Brand Communication at Royad Global, Kakat Impex Pvt. Ltd
(Sarath Thulaseedharan Mallika)2020, Diplomová práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/d2szx/ | Ekonomika a management / Business Economics and Management | Práce na příbuzné téma
The Development of Media in the 20th century
(Dariga Uzakbayeva)2018, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/f4loc/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
New Types of Media and its Influence on the Corporate Communication
(Ayoung Park)2019, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/buwfl/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
The Influence of the Media on Public Diplomacy
(Elizaveta Egorova)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/92478 | International and Diplomatic Studies / | Práce na příbuzné téma
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
(Valentin Lopatko)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/x27jl/ | Ekonomika a management / Business Management and Corporate Finance & Bachelor of Science in Business Administration | Práce na příbuzné téma
The Role of New Media in Marketing Communication
(Nicola Naušová)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/oc93g/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
The effect of aesthetic product presentation on consumer perception and purchase making: The case of Candelae Stories
(Anastasiia Donchenko)2020, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/83275 | Management / | Práce na příbuzné téma
The Nature and Effects of Communication in the Age of the Internet
(František Badžgoň)2019, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/oh4tz/ | Učitelství pro střední školy / Učitelství anglického jazyka a literatury pro střední školy | Práce na příbuzné téma
“The role of social media in promoting the political participation: The Kyrgyzstan experience”
(Zhibek Abysheva)2022, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/df8my/ | Marketing Communication / | Práce na příbuzné téma