Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
the process of marketingKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
The process of commodification in contemporary consumer culture. Commodifying space using the example of the Svabin site: developing a strategy for the chosen territory and business unit
(Mariia Titova)2023, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/gddbj/ | Marketing Communication / | Práce na příbuzné téma
The process of a medicinal product entering the Czech market - Factors affecting the marketing authorisation holders' willingness to enter the Czech market
(Magdalena Marie Podrazilová)2019, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/83014 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
The role and significance of market research in all stages of development of efficient advertisement campaign
(Gabriela Kratochvílová)2014, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/dc9ov/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
The impact of General Data Protection Regulaton on the Management, Human resource and marketing philosophy of an organization
(ZHENGYANG JIANG)2019, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//h1vzds// | Economics and Management / | Práce na příbuzné téma
Event Marketing as a part of the selected company Sales Promotion
(Mariia Ruskykh)2017, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/v4rhl/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Effect of the PESTELE Factors on the Marketing Strategy of the FMCG Sector in India
(Neelkumar Kapashi)2020, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//ir7lb8// | Economics Policy and Administration / Business Administration | Práce na příbuzné téma
The impact of natural disaster on hotel marketing, with focus on digital marketing
(Kateřina Hrubá)2020, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//4rhxcl// | Economics and Management / European Agrarian Diplomacy | Práce na příbuzné téma
The Role of YouTuber in the Consumer Decision Making Process
(Ekaterina Lebedeva)2022, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//sdte7z// | Economics and Management / | Práce na příbuzné téma
The Role of Instagram influencers in the Consumer Decision Making Process
(Aliaksandra Sonets)2021, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//54x2cc// | Economics and Management / | Práce na příbuzné téma
The Secrets of Communication in Marketing Communication
(Anatoly Zakharchuk)2019, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/d9su9/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma