Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):

the promotion

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

« 1 2 » (celkem 16 prací)
Sales Promotion as a Tool of the Integrated Marketing Communication in the Selected Trade Company (FMCG)
 (Timur Panov)

2018, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní

https://is.vsfs.cz/th/rpu7g/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma

The Role of the European Union in the Promotion of Democracy in Azerbaijan
 (Elmar Mammadov)

2019, Diplomová práce, Fakulta regionálního rozvoje a mezinárodních studií / Mendelova univerzita v Brně

http://theses.cz/id//ed7b4u// | International Territorial Studies / International Development Studies | Práce na příbuzné téma

The Role of the European Union in Promotion the Rule of Law in Kosovo
 (Eraldin Fazliu)

2014, Diplomová práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/tnauo/ | Politologie / European Politics (angl.) | Práce na příbuzné téma

Price Promotion Elasticity and Profitability: Case Study of Hair Care and Coloration Market in the Czech Republic
 (Andrii Ponomarenko)

2020, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze

https://vskp.vse.cz/eid/82041 | Ekonomika a management / International Management | Práce na příbuzné téma

"The Greatest Showman on the Face of the Earth": Buffalo Bill and His Tour of the Austrian-Hungarian Empire, 1906
 (Tereza Raková)

2014, Bakalářská práce, Fakulta humanitních studií / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//93vrp4// | Filologie / Anglický jazyk pro manažerskou praxi | Práce na příbuzné téma

Promotion of the intensive pre-study Czech language courses in Zlin on the international market of educational services
 (Sergey Khmelinin)

2016, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//y1opv7// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma

The Promotion of Study Habits and Learner Autonomy at Czech Secondary Schools
 (Magdaléna Maléřová)

2016, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/kv8o9/ | Učitelství pro střední školy / Učitelství anglického jazyka a literatury pro střední školy | Práce na příbuzné téma

Sales Promotion as a Tool of the Integrated Marketing Communication in the Selected Company
 (Eli Goldmann)

2019, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní

https://is.vsfs.cz/th/k1hd5/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma

Sales Promotion as a Tool of the Integrated Marketing Communication in the Selected Trade Company (FMCG)
 (Sabine Koch)

2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní

https://is.vsfs.cz/th/k0iah/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma

Sales Promotion as a tool of the Integrated Marketing Communication in the selected company (FMCG)
 (Shawky Gamal Shawky Hassan Rezk)

2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní

https://is.vsfs.cz/th/aodou/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma

« 1 2 » (celkem 16 prací)