Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
tiskova inzerceKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Nákupní preference v rozhodování o zadávání tištěné inzerce v periodickém tisku
(Věra Smýkalová)2017, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//l1x5bt// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Nákupní preference v rozhodování o zadávání tištěné inzerce v periodickém tisku
(Věra Smýkalová)2016, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//1wjhui// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Logo jako specifický prostředek tiskové inzerce
(Tomáš Cheníček)2012, Diplomová práce, Univerzita Jana Amose Komenského Praha
• http://theses.cz/id//zd6sx2// | Mediální a komunikační studia / Sociální a mediální komunikace | Práce na příbuzné téma
Výzkum účinnosti inzerce v časopisu Joy
(Lucia Murcková)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/24230 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Kvalitativní parametry v procesu plánování a nákupu tiskové inzerce
(Luděk Hatoň)2006, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/1100 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Okázalá spotřeba jako téma emočního apelu v reklamě – projektový návrh reklamní komunikace v tiskových médiích
(Zuzana Radová)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/sljyb/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Eye-tracking a jeho uplatnění při ověření míry registrace reklamního sdělení v tiskové inzerci
(Kateřina Molišová)2017, Bakalářská práce, Fakulta chemicko-technologická / Univerzita Pardubice
• http://theses.cz/id//snolz1// | Polygrafie / | Práce na příbuzné téma
Vliv interentu na tisková média
(Vít Fiala)2011, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/asz1z/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Inzerce v mediích v období první republiky
(Barbora Kartáková)2014, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ilvhi/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Internet-nejrychleji rostoucí reklamní médium a jeho vztah k tradičním formám inzerce
(Eva HANNICHOVÁ)2007, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//0cizv4// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma