Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):

tool

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

« 1 2 3 » (celkem 29 prací)
Foreign Direct Investments as a Tool for Foreign Market Penetration
 (Anastasiia Onyshchenko)

2018, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní

https://is.vsfs.cz/th/ztm07/ | Ekonomika a management / Business Management and Corporate Finance | Práce na příbuzné téma

Extensive Reading as a Tool to Develop Students' Motivation to Read in English in the Digital Age
 (Ludmila Hrubá)

2018, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/ijzru/ | Učitelství pro střední školy / Učitelství anglického jazyka a literatury pro střední školy | Práce na příbuzné téma

Graphical Representation of Data Lineage in the Data Governance Tool
 (Filip Gdovin)

2017, Diplomová práce, Fakulta informatiky / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/cilmh/ | Aplikovaná informatika / | Práce na příbuzné téma

European development aid as a tool for democracy and human rights promotion: The current state of human rights indicators
 (Dmitry Makarenko)

2015, Diplomová práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/d18yy/ | Politologie / European Politics (angl.) | Práce na příbuzné téma

The production of antibodies in plants as a new tool for the functional study of plant hormone cytokinin in Nicotiana tabacum
 (Zuzana Gelová)

2018, Disertační práce, Přírodovědecká fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/bfugo/ | Biochemie (čtyřleté) / Genomika a proteomika | Práce na příbuzné téma

Sales Promotion as a Tool of the Integrated Marketing Communication in the Selected Company
 (Eli Goldmann)

2019, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní

https://is.vsfs.cz/th/k1hd5/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma

Sales Promotion as a Tool of the Integrated Marketing Communication in the Selected Trade Company (FMCG)
 (Sabine Koch)

2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní

https://is.vsfs.cz/th/k0iah/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma

Task-Based Learning as a Motivational Tool in Teenage Classes
 (Kateřina Joklová)

2016, Diplomová práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/p1sqt/ | Učitelství pro základní školy / Učitelství anglického jazyka pro základní a jazykové školy | Práce na příbuzné téma

Sales Promotion as a Tool of the Integrated Marketing Communication in the Selected Company
 (Eli Goldmann)

2019, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní

https://is.vsfs.cz/th/k1hd5/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma

« 1 2 3 » (celkem 29 prací)