Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
tool advertisingKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Efectiveness of Facebook Advertising in the Context of a Small Manufacturer of Home Decorations
(Michala Santusová)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/86775 | Bachelor of Business Administration / | Práce na příbuzné téma
Spezifika der Werbung für technische Produkte. Eine Analyse am Beispiel der Werbung für Handwerkerbedarf
(Sabina Rotreklová)2024, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/m8gxc/ | Německý jazyk a literatura / | Práce na příbuzné téma
Social Networks as a tool for marketing strategy - A case study of Mercedes Benz
(Juan Pablo Castro Mamani)2019, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//o9x3rf// | Economics and Management / | Práce na příbuzné téma
TikTok as a marketing tool
(Eleonora Mordovina)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ek3k4/ | Marketing Communication / | Práce na příbuzné téma
Sales Promotion as a tool of the Integrated Marketing Communication in the selected company (FMCG)
(Shawky Gamal Shawky Hassan Rezk)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/aodou/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Transmitting the personal image on corporations, brands and products as a marketing communication tool
(Bakhtiyar Sissengali)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/bpk2s/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Social Media as a Public Relations and Communications Tool
(Irina Pak)2017, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/h3av9/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Rozšířená realita jako nástroj grafického designu v display reklamě
(Vendula Karlíčková)2018, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/lvk74/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Práce na příbuzné téma
Je televizní reklama jako nástroj propagace služby či výrobku stále účinná?
(Viktorie Genzerová)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/rdhzq/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Brand Activation as a tool of Public Relations
(Shreetama Bhuban Mohan Dey)2018, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//is9bx4// | Economics Policy and Administration / Business Administration | Práce na příbuzné téma