Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
tour operator (travel agency)Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Preference zákazníků cestovní agentury ZARS v domácím cestovním ruchu ve vztahu k pronájmu soukromých objektů
(Veronika Tuzová)2016, Diplomová práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• http://is.vsh.cz/th/15508/vsh_m/ | Gastronomie, hotelnictví a turismus / Management hotelnictví a lázeňství | Práce na příbuzné téma
Oportunitní jednání klientů cestovní kanceláře
(Markéta Vondráková)2018, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/hxfo1/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Marketingové aktivity cestovní agentury
(Dagmar Ferová)2012, Bakalářská práce, Fakulta sportovních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/bb9ao/ | Tělesná výchova a sport / | Práce na příbuzné téma
Aktuální trendy na trhu cestovních kanceláří a cestovních agentur v České republice
(Aneta Suchá)2014, Bakalářská práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• http://is.vsh.cz/th/12086/vsh_b/ | Gastronomie, hotelnictví a turismus / Management destinace cestovního ruchu | Práce na příbuzné téma
Marketingová strategie jako podpora prodeje služeb cestovních kanceláří a agentur
(Daria Shebalina)2013, Diplomová práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• http://is.vsh.cz/th/10258/vsh_m/ | Gastronomie, hotelnictví a turismus / Management hotelnictví a lázeňství | Práce na příbuzné téma
Role cestovních agentur v rozvoji destinace cestovního ruchu
(Tereza Přibylová)2016, Bakalářská práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/islbz/ | Hospodářská politika a správa / Regionální rozvoj a cestovní ruch | Práce na příbuzné téma
Podpora prodeje outdoorových zájezdů v marketingu cestovních kanceláří
(Veronika Nechybová)2013, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/e632p/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma