Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
tourism decision-making processKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Influence of social media on tourism decision-making process of tourists
(Aidana Abdilkyzy)2019, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//6x6v5b// | Economics Policy and Administration / Business Administration | Práce na příbuzné téma
Role of social media in customers decision-making process
(Daria Golovko)2023, Bakalářská práce, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
• https://is.ucp.cz/th/lw8ip/ | Hospitality Management / | Práce na příbuzné téma
The Role of Smart Tourism Technologies towards Destinations' Loyalty and Positive Word-of-Mouth: A Perspective through SOR Theory
(Meryem Czyz)2024, Diplomová práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//pm2pt9// | Business Administration and Entrepreneurship / | Práce na příbuzné téma