Zpět na vyhledávání

Theses on the same topic (having an identical keyword):

tourism marketing strategy

Keywords ordered alphabetically | Keywords ordered by occurrence rate

Digital Marketing for promoting Thailand Tourism, Case Study: The Tourism Authority of Thailand
 (Nunthanut Kewsuwan)

2014, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/rp6t6/ | Ekonomika a management / Podnikové hospodářství (angl.) | Theses on a related topic

Marketing Strategy in Wine Tourism in Republic of Moldova
 (Marina Namestnic)

2024, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně

http://theses.cz/id//y0khuo// | Economics and Management / | Theses on a related topic

A Marketing Communications Strategy Innovation for Promoting Tourism at Technical Heritage Sites in Ostrava
 (David ŠRÁMEK)

2013, Bakalářská práce, Fakulta humanitních studií / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//y5bvnq// | Filologie / Anglický jazyk pro manažerskou praxi | Theses on a related topic

E-Marketing destinace cestovního ruchu - strategie, aktivity, monitoring
 (Martina Lžičařová)

2015, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/yuo0p/ | Hospodářská politika a správa / Regionální rozvoj a správa | Theses on a related topic

Digital Marketing Application to Enhance Tourism Market Access for Traditional Craft Villages in Selected Place
 (Xuan Thanh Nguyen)

2019, Diplomová práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//2fj24d// | Economics and Management / Business Administration | Theses on a related topic

Strategický marketing ako významný faktor úspešnosti podniku
 (Iveta Morihlatková)

2011, Diplomová práce, Bankovní institut vysoká škola SK / Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS

https://is.ambis.cz/th/s7x54/ | Ekonomika a management / Finance | Theses on a related topic

MARKETING LUXUSNÍCH ZNAČEK: KONSEKVENCE CHOVÁNÍ ČÍNSKÝCH SPOTŘEBITELŮ
 (Yiying GUO)

2014, Disertační práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//ucfrzr// | Ekonomika a management / Management and Economics | Theses on a related topic

Marketing místa (město, oblast, země) jako forma zdroje příjmů z turistického ruchu
 (Antonie Pukišová)

2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní

https://is.vsfs.cz/th/whrdk/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic