Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
tradicna znackaKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Značka jako nositel tradice a kvality, značková politika společnosti Raiffeisenbank
(Klára Valentková)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/p1tfw/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Vplyv značky na nákupné rozhodovanie spotrebiteľa – porovnanie vnímania privátnej a tradičnej značky zo strany spotrebiteľa na slovenskom a českom trhu
(Monika Bátorová)2020, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//qio8q2// | Ekonomika a management / Řízení a ekonomika obchodu | Práce na příbuzné téma
Síla tradiční značky - Orion
(Martina Krejčí)2011, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/oxm3i/ | Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance | Práce na příbuzné téma
Tradiční české značky v procesu globalizace
(Tsenguun Odtsetseg)2012, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/bju8e/ | Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance | Práce na příbuzné téma
Marketingová strategie značky ETA
(Ivana Seidlová)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/igl6n/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Retro značky a jejich vnímání spotřebiteli
(Filip Mack)2021, Diplomová práce, ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s. / ŠKODA AUTO a.s.
• http://theses.cz/id//6fsnze// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Poznání a přenos postoje k reklamě na značku
(Iva Beránková)2017, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//nqcyhn// | Ekonomika a management / Provoz a ekonomika | Práce na příbuzné téma
Jihočeské tradiční gastronomické značky a produkty
(Lucie Trsková)2013, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/36871 | Ekonomika a management / Arts Management | Práce na příbuzné téma
Akvizice nových spotřebitelů z mladé generace pro tradiční českou značku
(Tomáš Javořík)2012, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/35654 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Cílové skupiny kultovních značek (síla mýtů a legend)
(Michaela Vaňková)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/zwczw/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma