Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
traditional marketing analysisKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Changes in Consumer Behavior and their Impact on Marketing Management
(Iuliia Dubrovna)2016, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/yfcve/ | Ekonomika a management / Business Management and Corporate Finance | Práce na příbuzné téma
Online Marketing Analysis for a Selected Company in Malaysia
(Hong Soeung)2022, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/88474 | Management / | Práce na příbuzné téma
Application of market research in analysis of inbound marketing campaigns with particular focus on social media.
(Yana Sudakova)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/m6mm3/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprise
(Dmytro Husiev)2017, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/lmlfe/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Integrated Marketing Communication and Company’s Business Plan
(Tatiana Runtova)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/m1866/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
On-line marketing - website promotion analysis
(Omar-Nikoloz Mikeltadze)2017, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/74817 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities | Práce na příbuzné téma
Analýza rozdílů online a offline word-of mouth v kontextu interkulturálních rozdílů – implikace pro mezinárodní marketing v e-commerce
(Dušan Mladenović)2019, Disertační práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/krdq0/ | Ekonomika a management (čtyřleté) / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
International Direct Marketing of the selected company
(Laura Hošek)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/l0cyt/ | Ekonomika a management / Marketing Communication & Bachelor of Science in Business Administration | Práce na příbuzné téma
L'analyse de la communication marketing orienté vers la course d'endurance 24 Heures du Mans
(Bára LIBOSVAROVÁ)2015, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//ap93me// | Filologie / Francouzština se zaměřením na aplikovanou ekonomii | Práce na příbuzné téma