Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
traditional mediaKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
The Functions of Traditional and New Media In the Push Towards Impact- Based Advertising
(Josh Kaston)2009, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/14878 | Ekonomika a management / International Business - Central European Business Realities | Práce na příbuzné téma
Social Media as a Tool of Communication Strategy
(Shakhlo Strouthou)2018, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/gr2mq/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
The Benefits of Social Media as a Means of Business Development for Small Organizations
(Madeleine Latapie)2013, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/58441 | Ekonomika a management / International Management | Práce na příbuzné téma
Application of market research in analysis of inbound marketing campaigns with particular focus on social media.
(Yana Sudakova)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/m6mm3/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Social Media and Gaming: Social Psychological Contributions to English Language Acquisition in Pupils in Compulsory Lower Secondary School Education.
(Daniel Mark Sargeant)2024, Bakalářská práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/f35hp/ | English Language for Education / | Práce na příbuzné téma