Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
traditional mediaKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Between Spin and Post-Truth in Politics: The Development of Political Communication and Media Strategy
(Zuzana Veselá)2017, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/74768 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International and Diplomatic Studies | Práce na příbuzné téma
The Development of Media in the 20th century
(Rustam Makhmudov)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/jr3lb/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Social Media as a Tool of Communication Strategy
(Shakhlo Strouthou)2018, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/gr2mq/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Application of market research in analysis of inbound marketing campaigns with particular focus on social media.
(Yana Sudakova)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/m6mm3/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Photography in Global Media
(María Elínardóttir)2013, Bakalářská práce, Filmová a televizní fakulta / Akademie múzických umění v Praze
• http://hdl.handle.net/10318/7818 | Filmové, televizní a fotografické umění a nová média / Fotografie | Práce na příbuzné téma