Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
travel productKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Tvorba produktu cestovní kanceláře se zaměřením na vybranou destinaci
(Nikola Řezáčová)2019, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/79345 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Cestovní ruch a regionální rozvoj | Práce na příbuzné téma
\rus{Malobyudzhetnoe puteshestvie po Baltii0skim i Severnym stranam v sravnenii s predlozheniyami turisticheskikh agenstv}
(Adéla ZATLOUKALOVÁ)2020, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / OSTRAVSKÁ UNIVERZITA
• http://theses.cz/id//ndlrwy// | Filologie / Ruština ve sféře podnikání | Práce na příbuzné téma
Nové formy cestovného ruchu a ich vpliv na produktovú ponuku vybranej cestovnej kancelárie.
(Jitka Závodná)2017, Bakalářská práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• http://is.vsh.cz/th/15115/vsh_b/ | Gastronomie, hotelnictví a turismus / Management destinace cestovního ruchu | Práce na příbuzné téma
Kreativita produktových manažerů cestovních kanceláří a rozvoj jejich inovačních přístupů
(Gabriela Prokopová)2017, Bakalářská práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• http://is.vsh.cz/th/15112/vsh_b/ | Gastronomie, hotelnictví a turismus / Management destinace cestovního ruchu | Práce na příbuzné téma
Produkt CK pro seniory-Jeseníky
(Lucie Sejkorová)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola polytechnická Jihlava
• http://theses.cz/id//1n2i07// | Ekonomika a management / Cestovní ruch | Práce na příbuzné téma
Cesta kolem světa jako exkluzivní produkt cestovní kanceláře
(Kateřina Nykodýmová)2020, Bakalářská práce, Fakulta informatiky a managementu / Univerzita Hradec Králové
• http://evskp.uhk.cz/eB12449 | Ekonomika a management / Management cestovního ruchu | Práce na příbuzné téma
Stanovení ceny produktu Cenová tvorba produktu v cestovní kanceláři
(Lukáš Hozda)2006, Bakalářská práce, Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
• https://is.ambis.cz | Ekonomika a management / Management organizací | Práce na příbuzné téma
Produkt cestovní kanceláře jako prostředek rozvoje cestovního ruchu
(Klára Vorlová)2016, Bakalářská práce, Fakulta informatiky a managementu / Univerzita Hradec Králové
• http://evskp.uhk.cz/eB8346 | Ekonomika a management / Management cestovního ruchu | Práce na příbuzné téma
Analýza produktu cestovní kanceláře
(Jana Šimková)2016, Bakalářská práce, Fakulta informatiky a managementu / Univerzita Hradec Králové
• http://evskp.uhk.cz/eB9321 | Ekonomika a management / Management cestovního ruchu | Práce na příbuzné téma
Analýza konkurenceschopnosti produktu CK FEDE s.r.o.
(Klára Hloupá)2006, Diplomová práce, Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
• https://is.ambis.cz | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma