Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
trh b2cKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Marketingová komunikace při vstupu společnosti na zahraniční B2C trh
(Miriam Trofimenková)2023, Diplomová práce, Vysoké učení technické v Brně
• http://theses.cz/id//pdmnk8// | Mezinárodní ekonomika a obchod / | Práce na příbuzné téma
Využití nástrojů marketingového mixu vybrané firmy na B2B a B2C trzích
(Tereza FORMÁNKOVÁ)2013, Bakalářská práce, Fakulta ekonomická / ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
• http://theses.cz/id//lmnmik// | Ekonomika a management / Management obchodních činností | Práce na příbuzné téma
Marketingová komunikace vybraných obchodů s online prodejem na trhu B2C
(Jiří BENEŠ)2020, Diplomová práce, Fakulta ekonomická / ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
• http://theses.cz/id//d10mpg// | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Obchod s alternativními produkty na trhu B2C
(Tomáš Benák)2021, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//l66duy// | Ekonomika a management / Provoz a ekonomika | Práce na příbuzné téma
Nové trendy a technologie v oblasti marketingové komunikace na trhu B2C
(Pavel Pech)2020, Diplomová práce, ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s. / ŠKODA AUTO a.s.
• http://theses.cz/id//uzxj0q// | Ekonomika a management / Globální podnikání a marketing | Práce na příbuzné téma
Marketingová komunikace vybraných obchodů s online prodejem na trhu B2C
(Edita HIRSCHAUOVÁ)2020, Bakalářská práce, Fakulta ekonomická / ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
• http://theses.cz/id//f8m36f// | Ekonomika a management / Management obchodních činností | Práce na příbuzné téma
Trendy v elektronickém obchodování B2C
(Adéla RALIŠOVÁ)2022, Diplomová práce, Fakulta ekonomická / ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
• http://theses.cz/id//e2yxn4// | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Využití analýzy sentimentu trhu v B2C organizacích
(Daniel Řezníček)2019, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/79851 | Aplikovaná informatika / Informační management | Práce na příbuzné téma
Budování regionálně a sektorově limitované značky na trhu B2C
(Daniela Brücknerová)2022, Bakalářská práce, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty) / České vysoké učení technické v Praze
• http://theses.cz/id/y8xysz/ | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma