Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
trh kozmetikyKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Analýza nákupného rozhodovacieho procesu na trhu dekoratívnej kozmetiky
(Tatiana Poláková)2019, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/141985 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma
Kúpny rozhodovací proces spotrebiteľa na trhu dekoratívnej kozmetiky
(Nikola Kasičová)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/50827 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Spotrebiteľské chovanie na trhu dekoratívnej kozmetiky
(Veronika Lišková)2017, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//ityqji// | Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický | Práce na příbuzné téma
Stratégia predaja profesionálnej vlasovej kozmetiky značky L’Oréal Professionnel koncovým spotrebiteľom
(Anna Sabolová)2013, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/60138 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Role of Celebrity Endorsement in Purchasing Decisions in Cosmetics on the Czech market
(Diana Stašková)2014, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/46393 | Ekonomika a management / International Management | Práce na příbuzné téma