Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
trh mineralnich vodKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Analýza postojové věrnosti na trhu minerálních vod
(Sylvie Zaoralová)2020, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/139877 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma
Psychologie reklamy balených minerálních vod
(Vojtěch Šimák)2022, Bakalářská práce, Fakulta informatiky a managementu / Univerzita Hradec Králové
• http://evskp.uhk.cz/eB15042 | Systémové inženýrství a informatika / Informační management | Práce na příbuzné téma
Pitný režim sportovce a vlastnosti minerálních vod na českém trhu
(David Štafa)2021, Bakalářská práce, VŠTVS PALESTRA, spol. s r. o.
• http://theses.cz/id//9uri3w// | Tělesná výchova a sport / | Práce na příbuzné téma
Pitný režim a vlastnosti minerálních vod na českém trhu
(Markéta Jeřábková)2020, Bakalářská práce, VŠTVS PALESTRA, spol. s r. o.
• http://theses.cz/id//kx5d9u// | Tělesná výchova a sport / | Práce na příbuzné téma
Znovuuvedení minerální vody IDA na český trh
(Lucie Mikšovská)2011, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/39009 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Měření spokojenosti zákazníků na trhu minerálních vod
(Kateřina Smolková)2008, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/69693 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma
Analýza preferencí spotřebitelů na trhu minerálních vod
(Barbora Hajznerová)2009, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/73070 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma
Dopad reklam na chování spotřebitele na trhu s minerální vodou
(Jan AXMAN)2023, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//qci0am// | Ekonomicko-manažerská studia / | Práce na příbuzné téma
Budování značky v segmentu minerálních vod
(Lukáš HVOZDECKÝ)2005, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//d2xm0t// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Vliv obsahu minerálních látek na senzorické vlastnosti pitné a minerální vody
(Martin Švácha)2017, Diplomová práce, Fakulta agrobiologie, potravinových a přírodních zdrojů / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//0gvmt4// | Výživa a potraviny / | Práce na příbuzné téma