Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
trh modyKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Analýza strategie koncernu LVMH na trhu vysoké módy v době pandemie Covid 19
(Anna Vshivtseva)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/87627 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Správanie spotrebiteľov na trhu udržateľnej módy
(Zuzana Zajacová)2024, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//9fiz19// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Rozhodování spotřebitele na trhu udržitelné módy
(Monika Řehůřková)2023, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//bjkvwa// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Analýza spotřebitelského chování na trhu udržitelné módy
(Kristýna Smíšková)2022, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/146627 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma
Návrh marketingového plánu a budování lovebrandu značky Levi‘s na trhu udržitelné módy
(Barbora Karoline Čiháková)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola NEWTON / NEWTON University Group
• http://theses.cz/id//2ublas// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Nákupní signály zákazníků na trhu módy
(Kateřina Šebestová)2017, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/117870 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma
Analýza spotřebitelského chování na trhu pánské společenské módy
(Natálie Gojová)2023, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/149509 | Marketing / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma
Analýza marketingového mixu maloobchodní jednotky na trhu módy
(Štěpánka Pavlíková)2019, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/135401 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma
Využitie influencer marketingu pri propagácii produktov na trhu s módou
(Nikola Vidová)2021, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//79pz0u// | Ekonomika a management / Řízení a ekonomika obchodu | Práce na příbuzné téma
Nákupné správanie mužov na trhu s módou
(Natália Káčerová)2020, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//k4em5q// | Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický | Práce na příbuzné téma