Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
trh rychloobratkoveho zboziKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Metodologie uvedení nového produktu na trh s využitím nástrojů marketingové komunikace.
(Lenka ČARKOVÁ)2009, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//k887as// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Nákupní chování domácností v oblasti rychloobrátkového zboží
(David Frýdl)2019, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//l7p4fb// | Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický | Práce na příbuzné téma
Specifika trhu rychloobrátkovým zbožím v Ruské federaci
(Maria Burdina)2012, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/32210 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Key Account Management a Manager: specifika naonline a offline trhu
(Michal Tichý)2018, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/73506 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Úspěšnost elektronického obchodu působícího na rychloobrátkovém trhu
(Tereza Hortová)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/82905 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace ve vybrané firmě v sektoru obchodu (rychloobrátkové zboží)
(Andrea Barrett)2013, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/aa256/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Analýza pozice diskontních prodejen na českém trhu
(Petr Palo)2018, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/132876 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma
Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace ve vybrané firmě v sektoru obchodu (rychloobrátkové zboží)
(Martin Link)2013, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/lvuiq/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace ve vybrané firmě v sektoru obchodu (rychloobrátkové zboží)
(Petra Sinkulová)2013, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/l3szl/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Analýza konkurenčního prostředí trhu se sezónním rychloobrátkovým zbožím
(Zuzana Šimáková)2008, Bakalářská práce, Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//r2ckxg// | Provoz a ekonomika / | Práce na příbuzné téma