Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
trh sportovniho obleceniKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Návrh marketingového plánu a budování značky HANAJANA ACTIVEWEAR na trhu udržitelného sportovního oblečení
(Jana Bedřichová)2021, Bakalářská práce, NEWTON College a.s. / NEWTON College a.s.
• http://theses.cz/id//xfo81o// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Analýza spotřebitelského chování na trhu sportovního oblečení
(Kateřina Skládalová)2018, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/132898 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma
Analýza možností vstupu vybraného tuzemského podniku na indický trh
(Iva LANGWEILOVÁ)2011, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
• http://theses.cz/id//7sn4sd// | Ekonomika a management / Obchodní podnikání | Práce na příbuzné téma
Typologie zákazníků na trhu se sportovním oblečením
(Kristýna Chrástecká)2021, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/143446 | Ekonomika a management / Ekonomika podniku | Práce na příbuzné téma
Chování spotřebitele na trhu se sportovním oblečením
(Michaela Petráková)2020, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//izu57s// | Ekonomika a management / Řízení a ekonomika obchodu | Práce na příbuzné téma
Uvedení B2C značky ve specifických podmínkách segmentu sportovního oblečení
(Kamila Merad)2020, Bakalářská práce, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty) / České vysoké učení technické v Praze
• http://theses.cz/id/5u3b5h/ | Ekonomika a management / Řízení a ekonomika průmyslového podniku | Práce na příbuzné téma
Problematika vstupu obchodní firmy na kanadský trh
(Yvona Toušová)2006, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/49 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Konkurence vybraných obchodních značek sportovního zboží na trzích jižní a severní Moravy
(Michaela Novotná)2015, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//0tfwqs// | Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický | Práce na příbuzné téma
Analýza spotřebitelského chování na trhu s běžeckou obuví
(Klára Applová)2017, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/118220 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma
Sociální prostředí a jeho vliv na volbu značek sportovního oblečení
(Maksym Kolov)2011, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/31693 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma