Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
trh susenek a oplatekKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Kupní rozhodovací proces spotřebitele na trhu sušenek a oplatek
(Jana Mihoková)2009, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/21422 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Segmentace trhu sušenek a oplatek ve vztahu k vnímání značky Kolonáda mladými
(Eva Malecká)2011, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/35130 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Spotřebitelské chování na trhu se sušenkami a oplatky
(Thu Trang Tran)2018, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//j7n8w1// | Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický | Práce na příbuzné téma
Marketingová stratégia vybranej spoločnosti pri uvedení nového výrobku na trh
(Lucia Poledňáková)2009, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/20608 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Vstup české firmy na čínský trh
(Petra Rakowská)2018, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/75264 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma