Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
trh vlasove kosmetikyKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Chování spotřebitelů na trhu vlasové kosmetiky v České republice
(Petra Matějíčková)2017, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//51imh0// | Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický | Práce na příbuzné téma
Analýza práce obchodního zástupce na trhu vlasové kosmetiky
(Lucie Benešová)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/49803 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Aktivity nadnárodních společností na trhu vlasové kosmetiky
(Michaela Pokorná)2007, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/4478 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Analýza spotřebitelského chování zákazníků na trhu vlasové kosmetiky
(Monika Šibíková)2009, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/73134 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma
Analýza spotřebitelského chování na trhu kosmetiky
(Veronika Dohnálková)2017, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/118184 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma
Uvedení značky Redken for Men na český trh
(Michal Bošela)2008, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/15132 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Zavedení značky na trh
(Tereza Kahánková)2008, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/5162 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Uvedení nové značky na český trh
(Kateřina Hulínová)2006, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/1134 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Uvedení nové značky na český trh
(Kateřina Hulínová)2006, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/18788 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Marketingová analýza trhu luxusní profesionální péčí pro vlasy a vlasovou pokožku v Čechách a na Slovensku
(Petra Bolfíková)2009, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/21078 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma