Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
trh vlasovej kozmetikyKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Kúpne rozhodovanie spotrebiteľov pri výbere vlasovej kozmetiky
(Hana Huňavá)2022, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/86207 | Management / | Práce na příbuzné téma
Stratégia predaja profesionálnej vlasovej kozmetiky značky L’Oréal Professionnel koncovým spotrebiteľom
(Anna Sabolová)2013, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/60138 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Role of Celebrity Endorsement in Purchasing Decisions in Cosmetics on the Czech market
(Diana Stašková)2014, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/46393 | Ekonomika a management / International Management | Práce na příbuzné téma