Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
trhy b2bKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Komparace a vyhodnocení chování tržních subjektů na trzích B2B, B2C, C2B a C2C
(Štěpánka Bořková)2022, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//lc8fsb// | Projektové řízení / | Práce na příbuzné téma
Komparace a vyhodnocení chování tržních subjektů na trzích B2B, B2C, C2B a C2C
(Pavel Kasal)2022, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//vhawhf// | Ekonomika a management / Provoz a ekonomika | Práce na příbuzné téma
Specifika působení vybrané firmy na B2B a B2C trzích
(Yevgen Getman)2021, Bakalářská práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/o8f69/ | Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku | Práce na příbuzné téma
Moderní marketingová komunikace společnosti s integrovaným portfoliem zákazníků B2B a B2C
(Klára Švábová)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/nodeg/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Průzkum B2C a B2B trhu kuřecího trhu v ČR
(Tim Poláš)2022, Diplomová práce, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty) / České vysoké učení technické v Praze
• http://theses.cz/id//7yc49k// | Projektové řízení inovací / | Práce na příbuzné téma
Marketingová strategie firmy B&B Commercial Activity na B2B trhu
(Adriana Čožíková)2021, Diplomová práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//8vnnpx// | Ekonomika a management / Management a marketing, specializace Design management | Práce na příbuzné téma
Marketingové aktivity v segmentu B2B
(Veronika Ničová)2021, Bakalářská práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/z46gw/ | Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku | Práce na příbuzné téma
Digitální transformace na trhu B2B z pohledu marketingu
(Martin Jinda)2021, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/zeg5a/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Změny v kupních rozhodovacích procesech zákazníků na B2B a B2C trzích v 21. století
(Tomáš Huleš)2013, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/bzrwb/ | Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance | Práce na příbuzné téma
Srovnání marketingových aktivit na trzích B2B a B2C a jejich vzájemná provázanost
(Karel Havlíček)2006, Diplomová práce, Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
• https://is.ambis.cz | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma