Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):

tridni kolektiv integrovaneho zaka

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

INTEGROVANÝ ŽÁK S PORUCHOU AUTISTICKÉHO SPEKTRA A TŘÍDNÍ KOLEKTIV
 (Andrea PAPANOVÁ)

2007, Bakalářská práce, Zdravotně sociální fakulta / JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH

http://theses.cz/id//a8ez0x// | Rehabilitace / Rehabilitační - psychosociální péče o postižené děti, dospělé a staré osoby | Práce na příbuzné téma

Integrace nevidomého žáka do tělesné výchovy a třídní klima
 (Marie PROCHÁZKOVÁ)

2018, Diplomová práce, Fakulta tělesné kultury / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI

http://theses.cz/id//6f2b9g// | Tělesná výchova a sport / Aplikované pohybové aktivity | Práce na příbuzné téma

Edukace žáka s poruchou autistického spektra integrovaného na základní škole v porovnání s edukací žáka s poruchou autistického spektra ve specializované třídě
 (Lenka Krčilová)

2015, Diplomová práce, Pedagogická fakulta / Univerzita Hradec Králové

http://evskp.uhk.cz/eM4060 | Speciální pedagogika / Speciální pedagogika rehabilitační činnosti a management speciálních zařízení | Práce na příbuzné téma

Míra akceptace dětí se speciálními vzdělávacími potřebami třídním kolektivem
 (Jana KRAPFOVÁ)

2019, Bakalářská práce, Pedagogická fakulta / UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM

http://theses.cz/id//c831e3// | Speciální pedagogika / Speciální pedagogika - intervence | Práce na příbuzné téma

Pohled pedagoga na integraci žáka s mentálním postižením do běžného školství
 (Martina JOHNOVÁ)

2016, Diplomová práce, Pedagogická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI

http://theses.cz/id//yvprjw// | Speciální pedagogika / Učitelství pro 1. stupeň základních škol a speciální pedagogika | Práce na příbuzné téma

Asistent pedagoga u žáka s mentálním postižením z pohledu spolužáků
 (Simona SEDLAČÍKOVÁ)

2021, Bakalářská práce, Pedagogická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI

http://theses.cz/id//xx92tn// | Speciální pedagogika / Speciální pedagogika pro 2. stupeň základních škol a střední školy a společenské vědy se zaměřením na vzdělávání | Práce na příbuzné téma

Postoje rodičů intaktních spolužáků k integraci žáka s postižením
 (Romana Borošová)

2011, Bakalářská práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/pdo7j/ | Speciální pedagogika / | Práce na příbuzné téma

Postoje a přístupy kolektivu třídy k individuálně integrovanému žákovi se speciálními vzdělávacími potřebami
 (Lucie LOKAJOVÁ)

2016, Diplomová práce, Pedagogická fakulta / OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ

http://theses.cz/id//60dh6n// | Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základních škol | Práce na příbuzné téma

Možnosti a limity integrace žáka s lehkou mentální retardací do hlavního vzdělávacího proudu
 (Markéta RUNDOVÁ)

2018, Bakalářská práce, Zdravotně sociální fakulta / JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH

http://theses.cz/id//2udjn0// | Speciální pedagogika / Speciální pedagogika - vychovatelství | Práce na příbuzné téma

Žák se speciálními vzdělávacími potřebami v třídním kolektivu
 (Martina JANOŠOVÁ)

2013, Bakalářská práce, Pedagogická fakulta / OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ

http://theses.cz/id//sa2cs5// | Speciální pedagogika / | Práce na příbuzné téma