Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
tv advertisementKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Reprezentace mužství v TV reklamě: komparativní analýza (TV Nova vs. Markíza)
(Alexandra Marčeková)2011, Bakalářská práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/xbinm/ | Mediální a komunikační studia / Mediální studia a žurnalistika | Práce na příbuzné téma
Využití DEA modelů v oblasti TV reklamy
(Jan Malý)2019, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/80005 | Kvantitativní metody v ekonomice / Matematické metody v ekonomii | Práce na příbuzné téma
Analýza vybrané TV reklamy vysílané v rámci sportovního pořadu
(Jitka Benešová)2011, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ia2pl/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Emoční marketing a jeho uplatnění v TV reklamě
(Michaela Nováková)2016, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/69751 | Ekonomika a management / Arts Management | Práce na příbuzné téma
Formáty TV reklam společnosti Vodafone a jejich vnímání českými spotřebiteli
(Aneta Šimková)2014, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/52596 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Děti v TV spotech jako prostředek manipulace
(Alesia Rubachova)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/yi5bm/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Dočista do čista. Způsob argumentace a přesvědčování v TV reklamě na prací prášky a čistící prostředky
(Veronika Štědráková)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/olz15/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Černý humor jako morální vada v TV reklamě
(Dana Urbanovská)2017, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/bpx15/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Estetika | Práce na příbuzné téma
Vliv televizní reklamy na spotřebitelské chování dospělých
(Elizabeth JÍROVÁ)2017, Diplomová práce, Pedagogická fakulta / JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
• http://theses.cz/id//at4t4w// | Učitelství pro střední školy / Zn-OVan | Práce na příbuzné téma
Výrazové prostředky nových médií a televizní reklama
(Michal Moravec)2009, Bakalářská práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/w2y03/ | Mediální a komunikační studia / Mediální studia a žurnalistika | Práce na příbuzné téma