Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
tv advertisingKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Vnímání TV reklamy VŠ studenty a její výzkum
(Liudmyla Stakhariuk)2011, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/26836 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Analýza sledování televize a TV reklamy dětmi předškolního věku
(Kristýna Zumrová)2018, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/76259 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Kreativní strategie v české TV reklamě společnosti T-Mobile
(Karolína ŠTURSOVÁ)2012, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//0lkie2// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Vliv TV reklamy na životní styl dětí
(Martina Wagnerová)2013, Bakalářská práce, Moravská vysoká škola Olomouc / Moravská vysoká škola Olomouc
• http://theses.cz/id//abumnk// | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Efektivita TV rekamy v rámci komunikačního mixu a specifika jejího vlivu na mladou generaci
(Jana BARTÁKOVÁ)2011, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//n4obbu// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Reklamní kampaně Google Ads pro Czech-American TV
(Kuchař Kuchař)2022, Bakalářská práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/oxtl6/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Analýza reklamní kampaně televizního seriálu TV Prima
(Michaela Jirásková)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/49796 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Reklamní kreativní strategie v české TV reklamě na pivo
(Jindřich BENKO)2011, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//u2gavw// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Reklamní kreativní strategie v české TV reklamě na nealkoholické nápoje
(Kamila GREGOŘICOVÁ)2011, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//4powhe// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Postavení Product Placement v produkci filmu a TV pořadech
(Anastasiya Khovanska)2011, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/b1vmy/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma