Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
tv commercialsKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Communicative strategies of TV commercials for pharmaceutical products
(Monika SLÁDKOVÁ)2020, Diplomová práce, Filozofická fakulta / OSTRAVSKÁ UNIVERZITA
• http://theses.cz/id//zj545l// | Překladatelství a tlumočnictví / Angličtina pro překladatelskou praxi | Práce na příbuzné téma
Humor and Its Role in American TV Commercials
(Tereza Slováková)2013, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/zwm1w/ | Filologie / Anglický jazyk a literatura | Práce na příbuzné téma
Historie a vývoj zvukové a hudební identity u značek automobilů v TV reklamních spotech
(Lukáš Bouška)2023, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//2sm9rh// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Dočista do čista. Způsob argumentace a přesvědčování v TV reklamě na prací prášky a čistící prostředky
(Veronika Štědráková)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/olz15/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Hodnocení TV reklam u vybraného subjektu
(Radek Huněk)2017, Bakalářská práce, Vysoká škola podnikání a práva, a.s. / Vysoká škola podnikání a práva
• http://theses.cz/id//u9cyxo// | Ekonomika a management / Manažerská ekonomika | Práce na příbuzné téma
Reklamní kreativní strategie v české TV reklamě na nealkoholické nápoje
(Kamila GREGOŘICOVÁ)2011, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//4powhe// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Reklamní kreativní strategie v české TV reklamě na pivo
(Jindřich BENKO)2011, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//u2gavw// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
1.Teoretická práce: Vznik TV reklamy (z režijního pohledu). 2.Praktická práce: Soubor audiovizuálních reklam.
(Petr BABINEC)2011, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//zduq4y// | Teorie a praxe audiovizuální tvorby / Režie a scenáristika | Práce na příbuzné téma
Hudba v televizních reklamách a její možné působení na diváka
(Lucie Kalandříková)2017, Bakalářská práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/v3bvj/ | Specializace v pedagogice / Hudební výchova se zaměřením na vzdělávání | Práce na příbuzné téma
Tradiční lidová kultura a její využití v televizní reklamě
(Adéla Petrboková)2019, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/80303 | Ekonomika a management / Arts Management | Práce na příbuzné téma