Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
tv reklamaKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Analýza vybrané TV reklamy vysílané v rámci sportovního pořadu
(Jitka Benešová)2011, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ia2pl/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Emoční marketing a jeho uplatnění v TV reklamě
(Michaela Nováková)2016, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/69751 | Ekonomika a management / Arts Management | Práce na příbuzné téma
Analýza sledování televize a TV reklamy dětmi předškolního věku
(Kristýna Zumrová)2018, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/76259 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Analýza kreativní strategie v TV reklamách japonských a českých mobilních operátorů
(Thu Trang Dinhová)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/71935 | Aplikovaná informatika / Multimédia v ekonomické praxi | Práce na příbuzné téma
Hodnocení TV reklam u vybraného subjektu
(Radek Huněk)2017, Bakalářská práce, Vysoká škola podnikání a práva, a.s. / Vysoká škola podnikání a práva
• http://theses.cz/id//u9cyxo// | Ekonomika a management / Manažerská ekonomika | Práce na příbuzné téma
Formáty TV reklam společnosti Vodafone a jejich vnímání českými spotřebiteli
(Aneta Šimková)2014, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/52596 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Kulturní aspekty TV reklamy vybraných nadnárodních automobilových společností v České republice a USA
(Jana Vávrová)2013, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/47773 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Vliv emocí vyvolaných TV reklamou vybraných telekomunikačních společností na nákupní chování českých spotřebitelů
(Jan Grus)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomie a managmentu
• http://theses.cz/id//e91m6o// | Bakalářské programy (Bc.) / | Práce na příbuzné téma
1.Teoretická práce: Vznik TV reklamy (z režijního pohledu). 2.Praktická práce: Soubor audiovizuálních reklam.
(Petr BABINEC)2011, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//zduq4y// | Teorie a praxe audiovizuální tvorby / Režie a scenáristika | Práce na příbuzné téma
Děti v TV spotech jako prostředek manipulace
(Alesia Rubachova)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/yi5bm/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma