Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
tv reklamaKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Reprezentace mužství v TV reklamě: komparativní analýza (TV Nova vs. Markíza)
(Alexandra Marčeková)2011, Bakalářská práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/xbinm/ | Mediální a komunikační studia / Mediální studia a žurnalistika | Práce na příbuzné téma
Je televizní reklama v dnešní době stále ještě relevantní?
(František Dolejší)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/r4asb/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Černý humor jako morální vada v TV reklamě
(Dana Urbanovská)2017, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/bpx15/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Estetika | Práce na příbuzné téma
Kreativita TV reklamy
(David Slovák)2017, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/moegq/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Kreativita TV reklamy
(Irina Stasyuk)2017, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/l8lk8/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Humor a erotika v TV reklamě
(Thi Nam Binh Ninhová)2022, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//07fia1// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Využití DEA modelů v oblasti TV reklamy
(Jan Malý)2019, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/80005 | Kvantitativní metody v ekonomice / Matematické metody v ekonomii | Práce na příbuzné téma
Econometric analysis of the effect of TV advertisements on organic webpage visits
(Lukáš Veverka)2019, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/81962 | Kvantitativní metody v ekonomice / Ekonometrie a operační výzkum | Práce na příbuzné téma
Dočista do čista. Způsob argumentace a přesvědčování v TV reklamě na prací prášky a čistící prostředky
(Veronika Štědráková)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/olz15/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Propagační potenciál historických tématizací v české TV reklamě z hlediska porozumění tématickým kontextům – soubor kazuistik s výzkumem úrovně relevantní znalostní úrovně veřejnosti
(Klára Sierra)2013, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/u9v76/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma