Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
tvorba reklamnich textuKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Clustering jako pomocný nástroj tvorby reklamního/PR textu
(Monika Maříková)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/u8xar/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Angličtina v českých reklamních textech
(Anna Orlíková)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/itv4d/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Vliv nástrojů umělé inteligence na copywritingovou tvorbu reklamního obsahu a analýza povědomí o copywritingových nástrojích
(Eva Vašíčková)2023, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/t63ux/ | Teorie interaktivních médií / | Práce na příbuzné téma
Tvorba a vyhodnocení online reklamní kampaně
(Tereza Porschová)2015, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//ux4her// | Ekonomika a management / Provoz a ekonomika | Práce na příbuzné téma
Tvorba obchodně úspěšných textů pro webové stránky
(Martin Tomčík)2009, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/22034 | Aplikovaná informatika / Informatika | Práce na příbuzné téma
Užití výtvarných prostředků v reklamním textu vybraných periodik ve 20. a 30. letech 20. století.
(Dagmar KLÁSKOVÁ)2010, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
• http://theses.cz/id//9ij87x// | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Dějiny umění se zaměřením na památkovou péči a technické památky | Práce na příbuzné téma
Využití filmových žánrů a jejich znaků v audiovizuální reklamní tvorbě
(Václav Horáček)2016, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//gpuhlh// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Intertextualita a literární archetypy v reklamních textech
(Lenka ORÁLKOVÁ)2009, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//72pnt1// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Konceptuální metafory ve vybraných českých reklamních sloganech
(Lenka Vojtíšková)2018, Bakalářská práce, Pedagogická fakulta / Univerzita Hradec Králové
• http://evskp.uhk.cz/eB10562 | Filologie / Jazyková a literární kultura | Práce na příbuzné téma
Tvorba digitálního marketingu pro vznikající aplikaci
(Hai Long Nguyen)2023, Diplomová práce, Vysoká škola NEWTON / NEWTON University Group
• http://theses.cz/id//6z66mr// | Management / | Práce na příbuzné téma