Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
tvorba sloganuKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
(Monika Hegarová)2018, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/emf04/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Tvorba a funkce reklamních sloganů
(Kateřina Lhotová)2016, Bakalářská práce, Pedagogická fakulta / Univerzita Hradec Králové
• http://evskp.uhk.cz/eB8356 | Filologie / Jazyková a literární kultura | Práce na příbuzné téma
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
(Klára Hrabčáková)2018, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/stoey/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Clustering jako pomocný nástroj tvorby reklamního/PR textu
(Monika Maříková)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/u8xar/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma