Zpět na vyhledávání

Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):

tydenik kvety

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

Srovnání mediální agendy v Týdeníku Květy v letech 1991 a 2011
 (Jan BARTÍK)

2017, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI

http://theses.cz/id//zaux4n// | Mediální a komunikační studia / Žurnalistika | Práce na příbuzné téma

Srovnání mediální agendy v Týdeníku Květy v letech 1991 a 2011
 (Jan BARTÍK)

2017, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI

http://theses.cz/id//t3cw0e// | Mediální a komunikační studia / Žurnalistika | Práce na příbuzné téma

Srovnání mediální agendy v Týdeníku Květy v letech 1991 a 2011
 (Jan BARTÍK)

2017, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI

http://theses.cz/id//kzk02n// | Mediální a komunikační studia / Žurnalistika | Práce na příbuzné téma

PREZENTACE ŽIVOTNÍHO STYLU ŽENY V TÝDENÍKU KVĚTY V ROCE 1985 A 1995
 (Barbora CHYTILOVÁ)

2018, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI

http://theses.cz/id//7iyd90// | Mediální a komunikační studia / Žurnalistika | Práce na příbuzné téma

PREZENTACE ŽIVOTNÍHO STYLU ŽENY V TÝDENÍKU KVĚTY V ROCE 1985 A 1995
 (Barbora CHYTILOVÁ)

2018, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI

http://theses.cz/id//7z8cd3// | Mediální a komunikační studia / Žurnalistika | Práce na příbuzné téma

Týdeník Květy-historie a současnost
 (Vít MIKYSKA)

2007, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//oxa04q// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma

Kompozice týdeníku Květy - proměna v čase
 (Veronika GALOVÁ)

2012, Diplomová práce, Pedagogická fakulta / OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ

http://theses.cz/id//3ce7fo// | Učitelství pro základní školy / výchova ke zdraví - český jazyk, Společný základ pro učitelství pro 2. stupeň ZŠ | Práce na příbuzné téma

Proměny kulturní homogenizace a standardizace. Komparace týdeníků Pestrý týden a Květy.
 (Šárka NOVOTNÁ)

2013, Diplomová práce, Filozofická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI

http://theses.cz/id//m33v7w// | Humanitní studia / Kulturální studia | Práce na příbuzné téma

Východiska pro přípravu kampaně na podporu prodeje společenského týdeníku
 (Anna Preclíková)

2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní

https://is.vsfs.cz/th/x5vzy/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma

Komunikační strategie týdeníku Reflex se zaměřením na nové příležitosti v mediálním partnerství
 (Nikol Táborská)

2014, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze

http://www.vse.cz/vskp/eid/57408 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma