Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
types of advertisingKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
The role and significance of market research in all stages of development of efficient advertisement campaign
(Gabriela Kratochvílová)2014, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/dc9ov/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Psychological aspects of preparation of printed advertisement
(Svetlana Soloveva)2018, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/t6a93/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Online advertising: a case study of a company
(Ekaterina Kichneva)2018, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//5pkq09// | Economics Policy and Administration / Business Administration | Práce na příbuzné téma
Advertisement - new phenomenon of communication
(Elena Stupnikova)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/uejeq/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Advertisement – the phenomenon of communication
(Mariia Saraeva)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ab8pc/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
The impact of social media on consumer behavior: A study of young adults
(Salih Demirkiran)2024, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//k6l3ft// | Business Administration / | Práce na příbuzné téma
Economics of advertising
(Joy Ezamegbe)2016, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//9t25zt// | Economics and Management / European Agrarian Diplomacy | Práce na příbuzné téma
The use of gender-sensitive and non-sensitive concepts in marketing communication
(Ila Prasad)2024, Diplomová práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/hzmld/ | Business Administration / | Práce na příbuzné téma
Advertisment – the phenomenon of communication
(Kamilla Zakirbayeva)2018, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/uoydm/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma