Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
typologie marketingovych strategiiKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Marketingová strategie vybrané společnosti
(Michaela Dudová)2021, Diplomová práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/qxghq/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Marketingová strategie vybraného podniku
(Kristýna Ištvanfyová)2021, Diplomová práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/cri5m/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Marketingová strategie vybrané společnosti
(Barbora Michalčíková)2021, Diplomová práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/bzjpn/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Typologie postojů vybraných spotřebitelů na trhu potravin
(Václav Dedek)2020, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/139931 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma
Marketingová strategie restaurace Borgeska
(Šancová Šancová)2022, Bakalářská práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/m6twv/ | Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku | Práce na příbuzné téma
Tvorba marketingové strategie pro vybranou firmu
(Huťka Huťka)2022, Diplomová práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/hs4i4/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Marketingová strategie restauračního zařízení U Pivrnce
(Tereza Lešetická)2020, Diplomová práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• https://is.vsh.cz/th/jzaqx/ | Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Management hotelnictví a lázeňství | Práce na příbuzné téma
Strategie přístupu k problémovému zákazníkovi z psychologického hlediska na základě typologie problémových zákazníků
(Barbora Ančincová)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/c5ax1/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Sponzoring a jeho základní typologie
(Lenka Linhartová)2011, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/tqtk6/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Návrh marketingové strategie firmy Jezdecké potřeby Ostrava-Heřmanice
(Aneta Vincentová)2020, Diplomová práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/m2b9f/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma