Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
typologie osobnosti. marketingKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Emoční marketing a typologie osobnosti
(Tereková Tereková)2022, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/us4f2/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Využití typologie osobnosti v emočním marketingu
(Magdaléna Zachová)2023, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/a56ry/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Zkoumání vlivu extraverze na úspěch v síťovém marketingu využitím typologie osobnosti dle MBTI
(David Černý)2017, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/73789 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Interní marketing z pohledu psychologie
(Klára Odehnalová)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ljx3y/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Vykonávání marketingové profese ve vztahu k rysům osobnosti
(Daniela Molnar)2019, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/arqpk/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Využití typologie osobnosti pro segmentaci trhu a marketingový výzkum
(Lucie Drncová)2011, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/l3wlp/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Marketing a reklama ve vztahu k pěti typům postmoderní osobnosti
(Tomáš Ulrich)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//q1149d// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma
Typologie spotřebitelů a využití jejich psychologických charakteristik v marketingové praxi
(Rudolf Hanusek)2017, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/js5w3/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Typologie osobnosti spotřebitele a její význam pro segmentaci trhu
(Kristýna Balatková)2009, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/blt2t/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Typologie osobnosti zákazníka
(Petra Svobodová)2009, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/oyg3n/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma