Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
typologie reklamyKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Institucionalizovaná etická samoregulace reklamy – komparativní analýza stížností v ČR a v sousedních zemích
(Kristýna Bendová)2017, Bakalářská práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/gjyxc/ | Mediální a komunikační studia / Mediální studia a žurnalistika | Práce na příbuzné téma
Frazémy, parémie a okřídlené výrazy jako jazykový prostředek polské reklamy
(Alena Vybíhalová)2014, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/kskvv/ | Filologie / Polský jazyk a literatura | Práce na příbuzné téma
Postavení PPC na trhu reklamy
(Andrey Berest)2018, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//zdddn9// | Systémové inženýrství a informatika / Informatika | Práce na příbuzné téma
Model Pay Per Click reklamy a využití v praxi
(Aneta Svobodová)2017, Bakalářská práce, Soukromá vysoká škola ekonomická Znojmo, s.r.o.
• http://theses.cz/id/3iihid/ | Ekonomika a management / Marketing a management | Práce na příbuzné téma
Typologie spotřebitelů a využití jejich psychologických charakteristik v marketingové praxi
(Kamila Frolíková)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/uz3pc/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Glokalizační aspekty v reklamě Toyota Motor Corporation podle typologie 6D modelu Geerta Hofstede
(Darya Maltseva)2017, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/79019 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Využití sociální reklamy v marketingové komunikaci
(Monika Stachová)2011, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/qp5t9/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Výzkum venkovní reklamy v centrální části města Plzeň
(Nikola ŽIVČÁKOVÁ)2015, Diplomová práce, Fakulta ekonomická / ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
• http://theses.cz/id//w719kv// | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Rebranding české značky DATART s využitím konceptu diskriminační reklamy
(Adéla Djelmová)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//vpq2ea// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma
Dvojí tvář zakázané reklamy: nekalá soutěž, nebo marketingový tah?
(Daniela Linhartová)2013, Diplomová práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• http://is.vsh.cz/th/5689/vsh_m/ | Ekonomika a management / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma